نمایندگی زیراکس

نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه فتوکپی زیراکس

نمایندگی تعمیرات زیراکس
نمایندگی زیراکس
 

نمایندگی تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس با تجهیزات اصلی دستگاه کپی زیراکس برای دستیابی مشتریان به حداکثر نتایج مطلوب آماده خدمت رسانی میباشد . خدمات پشتیبانی نمایندگی زیراکس با برقراری رابطه بلندمدت و مداوم با مشتریان خود ، آرامش بی سابقه خاطر در خصوص ماشینهای اداری زیراکس را به همراه دارد. پشتیبانی قوی و با کیفیت و قابل اعتماد از نیازهای هر شرکت یا مجموعه برای رسیدن به روند متعادل کاری میباشد. عملکرد صحیح تنها زمانی اتفاق می‌افتد که محصولات عالی با خدمات عالی پشتیبانی می‌شوند که به شما در رشد کسب‌وکارتان کمک می‌کند . بهره مندی از خدمات صحیح جزو مهمترین بخش از روند صحیح پیشرفت میباشد و انتخاب نوع و مرکز خدمات در هنگام خرید هر دستگاه کپی و دستگاههای چندمنظوره چاپ بعنوان یک تصمیم مهم در این روند نقش دارد.

نمایندگی تعمیرات فتوکپی زیراکس

نمایندگی تعمیرات فتوکپی زیراکس همیشه یک هدف اصلی را سرلوحه مسیر خود قرار داده است و آن ارائه با کیفیت ترین سرویسها برای مشتریان دستگاه کپی زیراکس و پشتیبانی و ارائه راهکارهای مناسب برای هر نوع کسب و کاری میباشد. این نمایندگی با در نظر گرفتن هر گونه نیاز به خدمات با دسترسی سریع و استفاده از افراد کارآمد و آشنا به هر گونه مشکل ایجاد شده دراسرع وقت خدمات مورد نیاز مشتریان گرامی را ارائه مینمایید. از دیگر خدمات این مرکز وجود تکنسین ها در سرتاسر تهران جهت انجام سریع و به موقع خدمات به مشتریان محترم میباشد. نمایندگی زیراکس با در نظر گرفتن قطعاتی که بر اساس استفاده نیاز به تعویض دارند و با آماده داشتن تمامی قطعات در هنگام نیاز ، قطعات اصلی را به مشتریان محترم ارائه میدهد.

چرا نمایندگی زیراکس؟

سابقه ای درخشان در تعمیر دستگاه کپی زیراکس

تضمین اصالت قطعات تعویضی

ارتباط آسان و در دسترس بودن ما

هزینه ایاب و ذهاب رایگان

ما با شما تماس میگیریم

از طریق پر کردن این فرم اطلاعات تماس خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

ثبت سفارش

 

     

    نمایندگی زیراکس همراه شماست

    نمايندگي تعميرات فتوکپي زیراکس طيف وسيع و متنوعي از خدمات را در استان تهران ارائه مي‌دهد. اين نمايندگي با بيش از 15 سال سابقه درخشان در امر خدمت‌رساني همواره با جديدترين متدها و ابزارهاي عيبيابي و تعمير دستگاههاي کپي زیراکس در جلب رضايت مشتريان محترم ميکوشد. بدنبال انتخاب هرکدام از محصولات دستگاه کپی و چاپ زیراکس ، تعهد پشتیبانی دقیق و با ضمانت میباشد. کاربران دستگاههای زیراکس با انتخاب هر کدام از محصولات مانند چاپگرهای لیزری سیاه و سفید یا رنگی و یا دستگاههای چندمنظوره کپی و یا ارسال فکس با آرامش خاطر به انجام امور روزمره اداری خود میپردازند. از طرفی دستگاههای زیراکس دارای قطعات داخلی با کیفیت بسیار بالا میباشد و از طرفی با امکان رابط کاربری بسیار آسان ، نحوه کارکردن با آنها بسیار راحت و کاربرپسند میباشد. امکانات بسیار زیادی از قبیل اتصال با دستگاههای دارای wifi مانند تبلت ، لپتاپ و گوشی موبایل و امکان ذخیره سازی اسناد در بستر شبکه و ارسال آنها به ایمیل و یا ذخیره در فضای ذخیره سازی ابری در دستگاههای دیجیتال زیراکس قابل استفاده میباشد . با این وجود ممکن از در بعضی موارد کاربران با تمامی این امکانات آشنایی نداشته باشند و نتوانند از آنها استفاده کنند. این نمایندگي با در نظر گرفتن هر گونه نیاز به خدمات با دسترسی سریع و استفاده از افراد کارآمد و آشنا به هر گونه مشکل ایجاد شده دراسرع وقت خدمات مورد نیاز مشتریان گرامی را ارائه مینمایید. از دیگر خدمات این مرکز وجود تکنسین ها در سرتاسر تهران جهت انجام سریع و به موقع خدمات به مشتریان محترم میباشد.

    نمایندگی زیراکس در تهران

    نمایندگی زیراكس در تهران با بکارگیری کارشناسان مجرب با استانداردهای شرکت زیراکس در ارائه خدمات به ادارات و مجموعه های کوچک و بزرگ همواره میکوشد تا رضایتمندی کاربران محترم را بدست آورد . نمایندگی زیراکس در تهران با ارائه قطعات اصلی با کیفیت بالا امکان استفاده بهنیه از دستگاه و صرفه جویی در منابع مالی را برای مشتریان محترم امکان پذیر میسازد. مشتریان محترم در نظر داشته باشند در صورت استفاده از قطعات غیر اصلی آسیب های جدی به دستگاه وارد خواهد شد و باعث ایجاد هزینه های زیاد جهت تعویض و تعمیر دستگاه خواهد شد . بدنبال انتخاب هرکدام از محصولات دستگاه کپی و چاپ زیراکس ، تعهد پشتیبانی دقیق و با ضمانت میباشد. کاربران دستگاههای زیراکس با انتخاب هر کدام از محصولات مانند چاپگرهای لیزری سیاه و سفید یا رنگی و یا دستگاههای چندمنظوره کپی و یا ارسال فکس با آرامش خاطر به انجام امور روزمره اداری خود میپردازند.

    تعمیرات دستگاه فتوکپی زیراکس خود را به دست متخصصین بسپارید

    نمایندگی زیراکس با تشکیل تیم متخصص آموزش دیده در این خصوص تمامی نیازهای کاربران را مرتفع میسازد . کاربران و مدیران هر مجموعه میتوانند از طریق تماس با کارشناسان و یا ارسال درخواست در همین صفحه از تمامی خدمات قابل ارائه این نمایندگی آگاه شوند و برای مجموعه خود درخواست ارسال کارشناس مربوط به دستگاههای خود را ثبت نمایند. نمایندگی زیراکس در تهران آماده پاسخگویی به هر گونه سوال در مورد استفاده از دستگاه های زیراکس و آماده ارائه اطلاعات در مورد نوع کاغذ مصرفی و سازگار با دستگاه شما مشتریان محترم میباشد . برای مجموعه ها دارای قرارداد با نمایندگی ، بررسی تمامی دستگاههای زیراکس در محل تا زمان اعلام هزینه توسط کارشناسان بصورت رایگان میباشد و با توجه به انواع قراردادهای موجود در نمایندگی فواصل زمانی بازدید از دستگاهها مشخص میشود . از دیگر خدمات نمایندگی زیراکس در هر بار بازدید میتوان به بروزرسانی نرم افزارهای ارتباطی و درایورهای نصب چاپگرها اشاره نمود که در صورت صلاحدید کارشناسان انجام میپذیرد. کاربران محترم در هر بازدید میتوانند مشکلات خود را با کارشناسان درمیان گذاشته و از راهنماییهای آنان بهره مند شوند. از نکاتی که هنگام استفاده از دستگاه باید به آن توجه داشت ثابت بودن محل دستگاه و تکان نخوردن دستگاه فتوکپی است هنگام استفاده از دستگاه فتوکپی اپراتور دستگاه باید اطلاعات کافی از نحوه استفاده از دستگاه را داشته باشد . مشتریان محترم میتوانند بعد از مطالعه دفترچه راهنما دستگاه در صورت داشتن هر گونه سوال با این نمایندگی تماس حاصل نموده و درخواست تعمیرکار متخصص دستگاه کپی زیراکس جهت آموزش بنمایند و از مجموعه بینظر خدمات نمایندگی زیراکس استفاده نمایند.

    جدید ترین مقالات

    8 اکتبر 2023
    نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ

    نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ

    نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ ، تمامی آن چه از یک نمایندگی انتظار دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. آیا به دنبال سرعت در ارائه ی خدمات هستید ؟  می خواهید دستگاه شما با کیفیت عالی تعمیر شود؟ آیا به دنبال هزینه ی مناسب و گارانتی معتبر پس از تعمیرات هستید، ما تمامی […]
    7 اکتبر 2023
    نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ

    نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ

    نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ در این شرکت محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدل‌های پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت بروز هرگونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این شرکت باشید. […]
    6 اکتبر 2023
    نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو در تهران

    نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو در تهران

    نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو در تهران نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو در تهران ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و فروش پرینترهای ریکو به متقاضیان است. متقاضیان خرید پرینترهای ریکو و متقاضیان دریافت سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیرات پرینترهای این برند می‌توانند به نمایندگی رسمی ریکو مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایند. ویژگی قابل توجه نمایندگی […]